10/12 2008

Idag har det varit en ganska okej dag, Vaknade upp ifrån mina härliga drömmar vid 06.50 och började göra mig iordning.
Sen valde jag kläder, Det fick bli den marinblåa skoltröjan och dom svarta bikbok jeansen.
Klockan 08.45 åkte jag och mamma hemifrån och jag hoppade av vid värmdö marknad och tog bussen till Gustavsberg.
Gick in och köpte halstabletter för jag hade så jäkla ont i halsen "/
Sen drog jag till skolan där jag träffade alla roliga människor :)
Stannade till 10.45 och drog sedan till donken för att träffa min älskade barndomsvän nora som praoar där^^
Hon rökte sin cancerpinne och vi snackade lite, ska kanske träffa henne på fredag och ha en riktigt mysig filmkväll, men vi får se hon kanske skulle vara med en annan.
Sen drog jag hem jag hade en sån himla mensvärk så de e inte sant!
Gjorde en god fullkorns macka och sen somna jag framför tvn med min lilla vovve Alicia, aj då icke bra asså! jag kommer inte kunna somna inatt "/
Sen vaknade jag vid 5 och försökte plugga men det gick ju såklart inte :S
Usch, jag hatar skolan just nu, så sjukt mycket krav dom ställer på en.
Sen gjorde jag Middag, toast och sen nu så sitter jag här och fryser rumpan av mig.
 
Om ni inte kan sova så kan ni få lyssna på den här ENORMT grymma låt:



/ E

Kommentarer
Postat av: Anna

Såg din blogg på FameBloggers hur kan du få så många läsare direkt? Är det via FameBloggers eller?



/Anna

2008-12-11 @ 11:24:12
Postat av: anna w

ojoj elsa gumman, hög igenkänningsfaktor på det här inlägget, fast de va fan länge sen jag kom ur sängen tio i sju... ^^ hoppas halsen e bättre å mensvärken borta... säg till nora att sluta upp med giftpinnarna ögonaböj. det är skitfarligt fråga mej!

fan va gott det lät med fullkornsbröd, hm läge för räd i köket kanske.. själv kör jag mest på havregrynsgröt sååå gott.. med massa massa äppelmos, mumma.

brukar åsså somna på dagarna, dålig vana men sjukt skönt!!

massa kramar på dig gumman!!

2008-12-11 @ 15:07:10
URL: http://www.annawallde.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0