16/12 2008 <33

Hejsan alla glada läsare!
Jag är jätte ledsen över att jag inte har skrivit på ett tag men mitt Internet har inte funkat som det ska och jag fick inte skriva i skolan! -.- Men nu e jag iallafall bänkad framför datorn och skriver i älskade bloggen! =D
Oj okej nu skriver jag lite kort om vad som har hänt,

11 december: Så var jag hemma och sjuk.
Jag hadde jätte ont i magen och i huvudet så det blev inget jobbande i stallet "/

12 december: Gick till skolan idag, Min lillasyster fyllde 11 år! GRATTIS!
Jag skulle ha gått lucia tåg i skolan men jag bangade såklart som alltid, jag har världens scen skräck "/
Sov sedan hoss barndomsvännen nora<3 vi kollade på John tucker must die, American pie-Beta house, Linas kvällsbok och vi skulle ha sett Barnhemmet men jag vågade inte! :P

13 december: LUCIA! Emelie fyllde 14 år, GRATTIS! <3 Stallet, träffade mina underbara vänner!
Hoppade Sanzi på 1.10 :D så grymt kul! Men sen vågade jag faktiskt inte, han kollade också osäkert på hindret så jag skippade att hoppa högre.
Sen åkte jag hem och passade alla små barn :P

14 december: vaknade 11, åt brunch, och åkte sedan till stallet.
Det var Lucia-show i stallet och jag var Lucia =)
Sen så var jag med och hjälpte U-sek med deras nummer, och till sist men inte minst så sprang jag Ljus-showen med alla små skötare!
Kom hem, duscha, SOV!

15 december: Skola så jag var rijält trött kan jag säga, hände inte så mycket, kände mig ganska dyster men men sen piggna jag till på kvällenoch kollade på CityAkuten<33333

16 december: Idag så vaknade jag vid 06.30 och jag hadde varit uppe med Alicia hela natten för hon är sjuk och fick knappt luft, stackarn "/

Åkte till skolan hadde inte mycket att göra så jag lånade en super bra bok på biblan "ÅrstaMördaren" av Magnus Nordin! Grymt bra bok! man får gåshud!
Så jag läste den boken nästan hela dagen.
Till Lunch var det fisk och ris, okej mat antar jag.. Efter de hadde vi no med, förlåt för språket men vi hadde no men världen STÖRDASTE lärare!!
Vi skulle kolla på någon HjärnFilm-BORRRRING!
så jag låg i amandas knä och lyssna på musi, hon smsade och micke lyssna på sin dunka-dunka musik på ipoden :P
Sen kom den där störda läraren och tog mickes ipod, amandas mobil och jag hann gömma mina hörlurar och mobilen så hon tog den inte.
Sen så såg vi att en annan kille i klassen hadde ipod,
Amanda: .. ta av lurarna!
Micke: Ja ... lyssnar också på musik
Jag: Ja precis .... Stäng av musiken!
Läraren: Men elsa sluta hacka på ...!
Jag: Men hallå! Det var ju inte bara jag!
Jag: .... kalla mig bitch igår så nu kan jag lika gärna hacka på honom!!
läraren: MEN DU KANSKE ÄR EN OCKSÅ!
FAN vad jag fick damp då!!! Då gick jag mot dörren.
Läraren: JAG SÄTTER FRÅNVARO OM DU GÅR!
Jag:Men gör de du jag bryr mig inte!
Jag gick till hemkumpan och berättade för annika och Anders.
Dom tyckte båda att hon gjorde fel och skulle prata med henne, Dessutom så tuggar hon tuggummi på lektionerna, sitter vid facebook och håller på med sin mobil hela tiden..
Sen åkte jag och träffa nattis för vi skulle åka till stan :P
Men jag hadde inga pengar så vi bestämde att vi skulle åka in på FREDAG :D
Sen så åkte vi hem till nattis, var där en stund sen åkte jag hem, somna i 3 timmar och nu har jag vaknat och kollar på Titanic. Missa middagen så jag ska nog gå upp och ta något att äta!
Här är mina nya älsklings låtar som jag har lyssnat på hela dagen :D


The Click Five - Just The Girl
 

The Beatles - Let It Be
 

James Morrison - This Boy

 
The Script - The Man Who Can't Be Moved (Airto Cover)

Puss på er alla // E <3

Kommentarer
Postat av: Anna W

Elsa fyfan va du är modig, jag vågar typ inte hoppa 1.10 med nån häst, största fegot i världen!

vågade med Gullan R.I.P <3

Hur i hela världens jävla helvete kan en lärare kalla dej för bitch, så jävla inte okej jag är skitförbannad på honom, dumma jävla helvete!! DU GJORDE SÅÅÅ RÄTT SOM GICK, det är inte ok!!!!

hälsa honom att han har fel jobb, är facist och aldrig mer borde tillåtas jobba med nått annat en vandrande pinnar, tror inte de bryr sig så mycket!!

ingen få va dum mot dig och allra minst en lärare som har som jobb att vara en förebild och få ert förtroende för att ni ska kunna lära er något!!

Ta ingen skit gumman!

massa kramar

2008-12-17 @ 13:37:58
URL: http://annawallde.blogg.se/
Postat av: Nille

Varför skriver du alla dagar i samma inlägg hehe?

2008-12-19 @ 10:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0