20/12 2008

Hahha jaa vad säger man?


Hejsan!
Sorry igen att jag inte har skrivit på ett tag men jag har haft fullt upp med slut betygen och köpa alla julklappar och hela tjotahejsan! =)
I Torsdags så Var jag hemma från skolan för jag hadde ont i magen och mådde verkligen as illa "/ Men jag åkte till stallet sen vid 4 för jag tänker inte missa sista jobbdagen :) Så jag jobbade medans Sandra och Sofia red ut på Ruth och Zathelit ^^ hahah plötsligt när jag står och hjälper en liten tjej med Buckas så kommer Andrea (ridläraren) in med Zathelit och säger att han var helt galen! xD Hahhaa Sen kommer Sandra in och jag fråga vad som hade hänt och då berätta hon att han hade stegrat och var när på att slå över,  han hade bockat, och slitit sig och hela faderutta! :P
Hhaha jag sa till Sandra att jag hade haft mycket mer action för när jag tog av Viva täcket för det blev elektriskt på henne och när jag skulle klappa henne så fick hon en stöt och höll på att skita på sig xD
Hahah de tyckte jag var as mkt sen bah neee nu förstörde Zathelit allt ;P HAHAH neråå sen så jobbade jag klart och åkte hem.
I fredags så började jag 09.45 och slutade 11. Åkte in till stan med min älskade nattis och köpte en massa finfina julklappar :D de var riktigt kul =) HAHHA Juste! Det var en bil som skrämde vettet utav oss hahah vi gick mitt ivägen också kommer en bil och tutar bakom oss så nattis och jag håller på att skita på oss xD Och nattis gjorde något helt knasigt som vanligt ^^
Sen så åkte jag hem, duscha och sminka mej och sen åkte jag till nattis för jag skulle åka med dom till Emelie och Amanda :D
Då fick jag min finfina julklapp =) Ögonskuggor och en handduk :D tack<3
Sen åkte vi då till EMelie och Amanda för att fira dom :D Folmer, Amanda, Emelie, Issa, Sofia, Hanna och Rebecca var där när vi kom :D Vi hade det jätte mysigt och vi åt godmat, godis och kollade på min favorit film Mamma Mia.
Gick och la oss 12. Men jag och sofia låg uppe o flumma <3 sen vid 3 så märkte jag och sofia att det var svin kallt så jag somna med 2 sovsäckar och min ksss tröja sen blev det varmt och mysigt :)
Hihi Sen så vaknade vi vid 10 idag.
Vi gick upp käka en jätte gid frukost och sedan drog vi till stallet, vi skulle rida barbacka ridning maskerad. Jag och hanna var utklädda till GLITTERPINGLOR :)
HAHHA! Sen kommer super snälla Alex och hämta oss, och jag duschade och sedan hade vi lilla julafton eftersom jag ska var med pappa på jul...
Skulle igenterligen till nattis men jag fick inte :'(
Imorgon blir det nog Lussebullbak och Kanske rida med nattis ^^ <3
Dagens Musik video är:

Miley Cyrus - Fly on the wall
 




Puss på er alla / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0