30/12 2008

Hellojsan! =)
Idag har det bara varit en massa städande, Vaknade vid 11 och blev som vanligt arg för att jag vaknade sent -.-
Gick upp och tog en macka och sen började jag städa. Jag kände mig ganska duktig faktiskt, som ni förstår så är inte städning en av mina starkaste sidor :P
Sen jaa, sen så har jag inte gjort så mkt :P Suchat och släktingar har kommit på besök hahah typ de :P Just nu sitter jag och lyssnar på VÄRLDENS BÄSTA BAND!! NICKELBACK ALWAYS IN MY HEART! <33

Nickelback - Gotta be Somebody


/>

Godnatt / E

Kommentarer
Postat av: Anna W

Tack Elsa för att man fick lyssna på en sån TOPPENLÅT medan man läser din härliga blogg!! Den här låten går varm på min mp3, måste lyssna högt åsså, särskilt på tuben när de e massa andra ljud som stör!! Haha snart hatar hela fruängen mej men jag straffas gärna för min utomordentliga smak!!

massa kramar

2009-01-04 @ 19:12:20
URL: http://annawallde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0