Julaftonskväll!

Hejsan alla sötnosar! <3

Tyvärr så har jag inte kunnat skriva på så länge för att jag är i Järvsö mitt ute i ingenstans och det finns knappt något internet här men just nu så funkar det :D yaaaay riktigt glaad! =D

Idag så är det då JULAFTON! Mysigaste kvällen på hela året! Började med att jag gick upp vid 10 käka frukost med resten av familjen. Sen så gick vi ut på en promenix i den hääääääärliga snön ( Jag hade snöö, YAYYY!! ) Vi var ute i lite mera än en timma. Efter vi kom hem så började vi göra jul lunchen/middagen. Jag satt och myste med Alicia framför brasan! Hihi, sen så käkade vi gott gott!! Efter de så var det JULKLAPPARNA SOM GÄLDE!!!!!!!!!!!!!!!!!! JIPPIE!        Jag fick 2 par örhängen,  en scarf, 3 tröjjor, 400 kr, en kjol, halsband med en G-klav på, Smink m.m.m.m.m...!    Det blev tyvärr ingen kalleanka iår för tvn här uppe funkar inte "/ Men aja isället så spelade vi en massa kort och pappa, Alex och viktor drack en massa äcklig sprit och pappa hade hällt upp i sitt glas och då frågade jag lite ironiskt om vad jag fick om jag drack upp allt! Då sa domm att jag skulle få 400! Så vafan klart man gör det! Så jag drack upp allt och pappa märkte det inte förns han kom tillbax ifrån köket o bah: DRACK DU UPP ALT!? De e fan 41.5 vol. i den där! hahhaa OPS!

Hahha de var lite roligt men aja nu ligger jag här i sängen och försöker sova, men det går inte bra för fem öre :P Nu kommer lite bilder ifrån våran prommenad!

En Alicia! =) <3

--

Familjen ^^

---

Julle och Viktor ^^

..

Solen var grymt fin!

Hihihi

God Jul allihopa Ha en fortsatt bra kväll!

Pussar /E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0