Juldagen!

Hejsan hoppsan! =)
Idag har vi varit i Backen HEEEEELA dagen! Jag fryser så himla mycket! det är jätte kallt.
Okej nu ska jag berätta om min dag för er som läser!
Jag började med att gå upp kl 9, åt frukost och sedan klädde jag på mig.
Sen vid 10 så åkte vi första gänget till Backen, ( Jag, Julle, Nora och Viktor! )
Åkte och åkte hela tiden. Sen kom Alex, Maija och Calle och tillslut Pappa, Milton och titti.
Vi 4 åkte vi hem och jag frös som en liten prutt, USCH vad kallt det var! ( vi har en halvmeter snö här uppe )
Efter de så fick vi lite och spelade kort, dator m.m
Sen vi 18.00 så käkade vi middag, Spaghetti. MUMS!
Sen så spelade vi kort och umgicks helt enkelt ;) Hahahh och nu e klockan 22.50 och jag och Nora ligger i sängen och kollar på en varsin dator ;)
Oh juste! Emellan nu och middagen så fick min äckligt jobbiga lillebror damp och skrek hela jävla tiden! ursäkta mitt språk men fy fan vad han e jobbig!!!

Btw, Här kommer lite bilder ifrån idag! =)


Pussar // E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0