29/12

Hejsan hoppsan små ungar! =) Nu skäms jag faktiskt som en liten hund -.- men jag är jättejättejätte ledsen över att jag inte har skrivit något på ett tag men det har verkligen varit full rulle här! 
Nu har jag iaf kommit hem! ÄNTERLIGEN! 
Så nu blir det ett långt inlägg! YAAY! 
Som sagt så har jag kommit hem nu. och det är grymt härligt! Min lilla eller ja STORA vovve hade saknat mig jätte mkt så han var helt galen när jag kom hem! =)
Idag så vaknade jag vid 11 och blev piss förbannad för jag skulle igenterligen upp vid 9!
Så jaa jag skynda mig, städa rummet och duschade och fixade mig.
Sen åkte jag in till stan och träffa Nora, Viktor och Sis. Jag och Nora drog till bion, och hämtade biljetterna och sen övertalade nora mig om att gå till donken och käka :P HAhhahaha svullo!
Aja sen efter vi käkt på Tjockiiis så drog vi till bion och köpte popcorn och M&M kulor *dregel*
Sen så kolla vi på bion YES MAN! SHIET vad den var bra! jag satt och as garva! Hahha!
Sen gick vi runt och kolla i lite affärer men jag köpte inget eftersom jag e pank -.- Men nora köpte lite smink och strumpor x'3
Juste Hahah JAG TRÄFFA MIKEAL PERSBRANDT!! Det var as coolt!!

Några har frågat om vad jag ska ha för nyårslöfte och jag har 3 Stycken!

*Jag ska inte äta något onyttigt ALLS! 
*Vara en mycket bättre förebild och ta tag i mitt liv igen
*Skärpa mig i skolan, Alla mina lärare tror att jag minst kan få VG i alla ämnen.

Vad ska ni ha för löften? Och hur kommer eran nyårsafon se ut?

Här kommer lite bilder som visar iaf lite om vad jag har haft för mig! =)
Igår drack jag Champagne och åt hemgjord hallon glass! *MUMS*
Hahh

Här kommer alla mina julklappar som jag fick av pappa (Jag har inte fått mina julklappar än ifrån mamma)
Här är en fin skarf som jag fick av pappa som han har köpt i LONDON!
kul

Någon Pyssel grejj ifrån LONDON
jsj

BlåBär Mascaran! :)


SkinKjol ifrån Gina Tricot av Maijs och Alex =)


Två Polo Tröjor


Någon ylle tröjja från FRK, LONDON!
-

Modell Sommar, Värkar ganska bra, men vi får se :P


MITT ÄLSKADE HALSBAND, G-KLAV! <33333


En super bra plattång!


Mineral puder ifrån Maxfactor!


En SUPER fin handduk av bästavän + En MASSSSSA ögonskuggor!


Pussar // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0