23/2 - 09

Tjillivippen! (:
Idag så gick jag upp vid 7 och gjorde mig sedan iordning ;) efter det så körde anders mig till Busshållsplatsen, Shiiit vad det har snöat under natten, helt vittvitt, så det var ganska halt :P
Sen tog jag bussen m.m
Åkte till stallet som sagt och träffa Sofia, issa, sandra och sofie :P
Hihih kulkul! Först så fick alla sina hästar m.m och sen gick alla ner i stallet och dom fick börja borsta på sina hästar.
Jag och sofia smet iväg och skrev klart alla diplom ;)
Efter de så var jag sekreterare med linnea och sofia, jag hjälpte till att bedömma lite m.m.
Sen så gick vi upp och sa att Matilda på Viva hade vunnit, GRATTIS!
Sen efter de så var det slut då gick jag, issa och sofia upp mot bussen och tog den mot hemmesta, bytte i hemmesta centrum och sedan åkte vi till grisslinge. Vi kollade på stallet där men det var inget som klickade så då tog jag, sofia och nattis bussen mot gurra,(Issa var tvungen att åka hem "/ ).
Sen jaa åkte vi till ett annat stall, SHIT VAD FINT DET VAR! DÄR SKA VI ABSOLUT STÅ!
Sen åkte jag hem, käka middag och sen nu så dansar jag till honkey tonkey ! HAHAH! x)
Aja nu ska jag sova, puss och godnattis! <3333333333333
hdhhs
GODNATT/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0