Hejsan Hoppsan!

Hejsan nu har blogg legat ner ett ganska bra tag men nu vill jag börja blogga igen :D
Idag så vaknade jag och nora klockan 9 (hon sov hos mig) då låg vi först och sega i sääängen :P och sen gick vi upp och gjorde klart mina semlor. Sen vid 11 så drog vi till stallet och träffa bl.a sofia, elin, nattis, cilla, rebecca, amanda med en massa fler! :D  Sen skulle vi då rida, alla fick samma hästar som förra gången förutom jag och sofia som fick Bell och Malinka :P
Men det gick bra ändå, vi hoppade bana på 90-100 :P Det var jätte kul men jag höll på att rammla av en gång och sofijaahs mamma fick det på film -.-' xD hahahha det såg skit kul ut :P
Sen efter ridlektionen så gick vi upp, bytte om och åt sedan sofias URGODA MUFFINS!!! SÅ GRYMT GODA!
Sen åkte jag och hanna med sofia, hennes mamma och mormor med en bit på vägen :P Hanna hoppa av vid hemmesta och jag hoppa av vid Mölnvik. I mölnvik träffade jag mamma och maijs och dom köpte lunch så då köpte jag ett happy meal :P
Kom hem käka frukost/lunch/middag :P Sen gick jag ner kolla lite på film, duscha m.m och nu så sitter jag här och snackar med hanna, sofia och viktor ;) Aja imorgon så ska jag SOVA! och sen vid 3 så ska jag träffa Issa och Sofie i mölnvik för vi ska handla till Rykt-km :P Hahhah
Och det så himla sköön eftersom de e SPOOOORTLOV!!!
Men  nu ska jag sova puss och godnatt! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0